Witamy w naszym WARSZTACIE dla Hulajnóg i Rowerów Elektrycznych
Jesteśmy autoryzowanym serwisem marki ENGWE. Posiadamy także szeroki asortyment akcesoriów i części zamiennych do wielu marek hulajnóg i rowerów elektrycznych dostępnych na rynku. Dzielimy się z naszymi klientami pasją do zrównoważonej mobilności.
OFERTA SERWISU DLA ROWERÓW I HULAJNÓG ELEKTRYCZNYCH.
Oprócz sklepu, mamy również warsztat, gdzie oferujemy bezpośrednią pomoc naszym klientom.
Serwis napraw i wsparcia technicznego obejmuje:
Wymianę i naprawę uszkodzonych części, takich jak:
- Silniki
- Akceleratory
- Kable i okablowanie
- Sterowniki
- Urządzenia oświetleniowe (LED i lampki)
- Opony (wszystkie typy)
- Felgi
- Tarcze, hamulce i klocki hamulcowe
- Baterie (w zależności od dostępności)
Instalację akcesoriów firm trzecich, zarówno zakupionych w naszym sklepie, jak i dostarczonych przez klienta.
Płatna wymiana:
- Dętki
- Opony
- Koła pełne – Klocki hamulcowe lub ogólnie części hamulcowe
Jak wygląda proces przyjęcia pojazdu na serwis?
- Przyjęcie urządzenia i wypełnienie biletu serwisowego
- Analiza usterki i bezpłatna diagnoza przy dostawie
- Kosztorys i diagnoza dla urządzeń bez gwarancji
- Diagnoza urządzenia bezpośrednio przez technika
- Komunikacja z klientem w sprawie ewentualnych usterek lub potwierdzenia kosztów
- Odbiór urządzenia
Czas komunikacji diagnozy:
Wynik diagnozy jest przekazywany telefonicznie, mailowo lub przez WhatsApp
Możliwe, że niektóre urządzenia będą wymagały dłuższej naprawy. Zwłaszcza jeśli są to modele, których nie obsługujemy lub nie mamy części zamiennych. W takim przypadku zostaniesz natychmiast powiadomiony o nowych terminach naprawy.
Średni czas zwrotu urządzeń:
Jeśli urządzenia w serwisie to modele, które obsługujemy, mając części zamienne, odbiór będzie możliwy w ciągu 2 dni. Staramy sie aby czas naprawy nie przekraczał 14 dni roboczych.
Gwarancja: Hulajnogi i rowery zakupione u nas mają 2-letnią gwarancję na część elektryczną, taką jak silnik, sterownik i awarie wyświetlacza oraz 6 miesięcy na baterię.
Wymiana części zużywalnych nie jest objęta gwarancją i jest płatna.
W sprawie UMÓWIENIA SERWISU PROSIMY O KONTAKT NA ADRES MAILOWY: SERWIS@engwe.pl
lub pod numerEm telefonu: +48 883 349 292
ADRES SERWISU :
ALEJA KRAKOWSKA 38,
05-090 SĘKOCIN NOWY
Godziny otwarcia:9:00 do 17:00 Poniedziałek-Piątek