Faq – CentRUM POMOCY

W dziale FAQ znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów i uzytkowników rowerów elektrycznych. Jeżeli nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie napisz do nas prze formularz kontaktowy.

Rowery elektryczne pytania

GWARANCJE

Gwarancja obejmuje wszelkie wady nowych urządzeń ENGWE przez okres 12 miesięcy od daty zakupu oraz części elektrycznych (wyświetlacza, kontrolera, silnika i ładowarki), a także wady produkcyjne na zasadzie wymiany.

Natomiast gwarancja na akumulator wynosi 6 miesięcy lub 2000 km (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) przy normalnej instalacji, użytkowaniu, serwisie i konserwacji.

Tylko konsumenci kupujący to urządzenie bezpośrednio od Nas, w naszym sklepie engwe.pl lub od naszego autoryzowanego sprzedawcy ENGWE (partnera biznesowego z którym mamy podpisana umowę) mogą uzyskać ochronę w ramach tej ograniczonej gwarancji.

Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie pierwszego nabywcę i nie podlega przeniesieniu.

.

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków. Nasz support wskaże wtedy adres serwisu na który należy odesłać produkt.
Sprzęt do naprawy powinien być dostarczony, do Punktu Serwisowego w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku kompletnego opakowania, ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
Produkt reklamowany odbierany jest od klienta za pośrednictwem kuriera po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu reklamacji przez formularz kontaktowy na stronie www.engwe.pl/kontakt lub adres e-mail serwis@engwe.pl

Produkty wysyłamy firmą kurierską. Współpracujemy z wieloma przewoźnikami, klient otrzymuje informację z linkiem śledzącym, która firma kurierska dostarczy jego paczkę.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie elektronicznej na adres e-mail serwis@engwe.pl.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres wskazany przez administratora w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty – ceny produktów, najmniejszych dostępnych w sklepie kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

NIE MA ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIE? ZAPYTAJ NAS …

ZAMÓWIENIA & ZWROTY & WYMIANA

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres wskazany przez administratora w odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie elektronicznej na adres e-mail serwis@engwe.pl. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.

Tak ENGWE przygotowuje oferty promocyjne z różnych okazji. Prowadzimy wyprzedaże poprzednich modeli. Uczestniczymy w black friday oraz robimy promocje przy innych okazjach. Najlepiej zapisać się na newsletter aby mieć najnowsze informacje o promocjach.

Informacje o wszystkich naszych sprzedawcach można znaleźć w zakładce „znajdź sklep”

Można tylko w przypadku gdy nowy produkt jest również objęty taką samą zniżką.

Najprostszym sposobem jest zapisanie się na nasz newsletter. Informacje o nowych kodach rabatowych pojawiają się również na naszej stronie oraz social mediach.

ENGWE robi okresowe promocje na swoje rowery. Promocje są głównie skierowane do naszych subskrybentów, którzy zapisali się na newsletter. Otrzymują wtedy drogą mailową kupon zniżkowy, który mogą wykorzystać przy następnych zakupach.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z rowerem, zalecamy skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta pod adresem serwis@engwe.pl w celu uzyskania profesjonalnej pomocy. Poinformujemy Cię, jak kupić odpowiednie części do wymiany.

Mamy dodatkową baterię dostępną w naszym sklepie, sprawdź naszą stronę z akcesoriami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Rower jest złożony w 90%. Po otrzymaniu roweru wystarczy zamontować przednie koło. Mamy tutaj film instruktażowy,
https://www.youtube.com/watch?v=52esu9Kdp4o
Możesz też zabrać rower do lokalnego sklepu rowerowego, gdzie pomogą Ci w montażu. Aby uzyskać dodatkowe informacje lub pomoc, skontaktuj się z nami pod adresem serwis@engwe.pl

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami pod adresem serwis@engwe.pl, podając następujące informacje:

  1. Platforma zakupu, np. nazwa sklepu itp. (w przypadku zakupu na Allegro prosimy o podanie nazwy sprzedawcy w zamówieniu, wykonujemy serwis tylko dla sprzedawców z którymi mamy umowę na sprzedaż naszych produktów)
  2. Numer zamówienia: Aby zapewnić najszybszą obsługę, w sekcji TEMAT wiadomości e-mail podaj numer ZAMÓWIENIA.

Po złożeniu zamówienia nasz magazyn rozpocznie sortowanie zamówienia i przygotuje je do odbioru przez firmę kurierską w ciągu 1 dnia roboczego, jeśli produkt jest dostępny w magazynie. Po odebraniu przez kuriera dostawa zwykle trwa około 3 dni roboczych.
Jeśli produkt jest w stanie przedsprzedaży/niedostępny, poinformujemy Cię o przewidywanej dacie wysyłki na stronie produktu na naszej stronie internetowej. Ogłaszana przez nas szacowana data wysyłki to oczekiwana data przybycia produktu do naszego magazynu w Polsce. Jeśli złożysz zamówienie na etapie przedsprzedaż/brak na magazynie, nasz magazyn zacznie przygotowywać Twoje zamówienie, gdy tylko otrzyma produkty. Wszystkie zamówienia w przedsprzedaży są realizowane na zasadzie „kto pierwszy, ten lepszy”, jeśli anulujesz zamówienie w przedsprzedaży, stracisz miejsce w kolejce.

Rowery elektryczne pytania

Wyświetlacz jest wodoodporny, jednak wilgoć lub inne ekstremalne warunki mogą spowodować trwałe uszkodzenie silnika i akumulatora. Dlatego nie zalecamy jazdy ani pozostawiania roweru elektrycznego w deszczu lub w innych ekstremalnych warunkach.

Tak, dostarczamy instrukcję obsługi z pakietem. Jeśli nie możesz znaleźć instrukcji obsługi, możesz ją również pobrać tutaj https://engwe.pl/instrukcje

Po złożeniu zamówienia nasz magazyn przygotowuje paczkę w ciągu 24 godzi następnie odbiera paczkę firma kurierska i dostarcza do klienta w czasie do 3 dni roboczych.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00

W momencie odbioru paczki przez firme kurierska wysyłamy do klienta fakturę wraz z linkiem śledzącym droga mailową.

W przypadku wysyłek zagranicznych zdarza się, ze link aktualizuje się z opóźnieniem a w części krajów nie ma opcji aktualizacji. W Polsce wszystko aktualizuje się na czas.

Rowery elektryczne pytania. Rower elektryczny Engwe Engine X 250w.
Rowery elektryczne pytania. Rower elektryczny Engwe Engine X 250w.